poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-11-02 | | avem nevoie de oameni să ne confirme că nasul de cauciuc ne stă bine și că râd toți copiii în circul acesta unde stăm cocoțați pe țeasta lui dumnezeu de parcă am sta pe un monociclu în echilibru draga mea la ora la care îți scriu am nevoie sufocantă de oameni sunt muribund recunosc am nevoie de cineva să mă plângă să-mi ducă lipsa să-mi sape groapa cu mâinile goale redacția acum e pustie toți au plecat să-și găsească o stradă pe care să-și numere pașii unu doi trei patru cinci șase oare cât mai trebuie să mergi până să dai de aproapele sau măcar să-ți plângi departele eu stau și fac liste cu lucruri de care mi-e teamă de trăsnete de vrabia moartă pe care-am găsit-o sub acoperișul balconului când făceam curat a mai zvâcnit o dată apoi a lăsat capul pe spate uite-așa fac oamenii draga mea mai zvâcnesc o dată apoi lasă capul pe spate de vremea când nu vor mai fi trenuri atunci toți vor sta pe loc și voi crede că suntem încremeniți într-o firească uitare câteodată îmi vine să scriu un bilet de adio iartă-mă draga mea când vei citi eu voi fi plecat demult să înmulțesc peștii și pâinile iartă-mă draga mea că nu pot fi tot ce vreau trei zile scriu despre morți apoi trei beau în neștire iartă-mă draga mea că te-am înșelat cu toate crucile pe-a ta n-am fost în stare s-o mângâi avem nevoie de oameni să ne confirme că nasul de cauciuc ne stă bine draga mea ce frumos râd copiii îi vezi?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate